LEDA I KRIS
Enligt tidigare erfarenheter i kriser finns det tre viktiga saker att göra när ett företag befinner sig i kris:
Grunden för att klara sig genom krisen på ett bra sätt är en bra kommunikation och att veta hur du som ledare ska möta individer och team i de olika faserna. Teamen går igenom de 4 rummen och individen de 4 olika krisfaserna. |
OLIKA UPPLÄGG OCH VERKTYG
|
TID & UPPLÄGG FÖR DITT FÖRETAG
Vi lägger upp det utifrån företagets storlek och vilken kris ni står inför. En del företag behöver hjälp med allt det vi beskriver under "Olika upplägg och verktyg" och andra med en del av dessa. Maila oss på hej@caratconsulting.se så hör vi av oss för ett förutsättningslöst samtal om upplägg! |
ERBJUDANDE FÖR DIG SOM HAR ETT FÖRETAG I KRIS I CORONATIDER
Just nu upplever världen något vi inte gjort tidigare. En kris påverkad av andra faktorer än ekonomiska. Den här krisen för med sig fler aspekter så som oro för företagets ekonomi, oro för den egen eller anhörigs hälsa och oro för den privata ekonomin. Vi erbjuder därför dig som företagare att få hjälp med att förstå och möta ett teams eller en individs reaktioner i en förändring och göra en konkret plan för ett prioriterat område genom en modell vi jobbar med som heter GROW. Erbjudandet gäller dig som har ett företag som befinner sig i kris i rådande läge och är giltigt fram till och med juni månad 2020. Priset för erbjudandet är 2000 SEK ex. moms och innehåller:
Hör av dig till hej@caratconsulting.se så pratar vi om hur vi bäst lägger upp det för ditt företag! |