CARAT CONSULTING
  • CARAT Consulting
  • VÅRA TJÄNSTER
    • LEDA INDIVIDER & TEAM
    • LEDA FÖRÄNDRING
    • LEDA ARBETSMILJÖUTVECKLING
    • LEDARVERKTYG - CHR
    • LEDA FRISKVÅRD
    • LEDA PLATSUTVECKLING
    • UTBILDNINGAR
  • I fokus nu
    • UTBILDNINGAR
    • MEET
  • OM OSS
    • VI ÄR CARAT CONSULTING
    • VÅRA VÄRDERINGAR
    • Röster om oss
    • CARAT CONSULTING & DE GLOBALA MÅLEN
  • CARATBLOGGEN
  • Kontakta oss

MEET

MEET - ett kvinnligt nätverk

Nätverksträffarna arrangeras hos olika verksamheter i Kristinehamn. Förutom att lära och dela med sig av kunskap och erfarenheter är syftet att öka jämställdhet, minska ojämlikhet samt öka samverkan i enlighet med de Globala hållbarhetsmålen Agenda 2030 och inte minst, ha kul tillsammans.

På träffarna kommer ni att få möjlighet att lyssna på intressanta föreläsare, äta god mat och träffa andra som vill bidra till nätverket positiva utveckling.
För oss är det av yttersta vikt av vi utvecklar nätverket med innehåll som vi gemensamt kommer fram till och att nätverket får växa och utvecklas tillsammans med er.

Våra träffar är öppna för ALLA oavsett om du är anställd, företagare eller inte och först-till-kvarn-principen gäller och du måste anmäla dig vid varje tillfälle.
Bild

Årets träffar - plats & innehåll

Bild
 
​
Tisdag den 18 februari
Värd: Finnvedens Bil

Onsdag den 15 april
​
(flyttades till hösten med anledning av Covid 19-pandemin)

Tisdag den 1 september
Tema: Vi stärker vår kunskap kring normer
Värd: Kristinehamns Golfklubb

Torsdag den 26 november Kl. 18.00-20.00
(Digitalt via ZOOM)

Tema:  Privatekonomi ur ett jämställdhetsperspektiv.

Onsdag den 3 februari, 2021 (anmälan är öppen)
Tema: Härskartekniker
På denna träff kommer vi även att tillsammans utvärdera MEET så här långt och skapa innehåll för resterande träffar under 2021.

Vi vill att du får en trygg upplevelse!
Gällande Covid-19 har vi din säkerhet i fokus och följer noggrant myndigheternas rekommendationer. I det fall det uppstår restriktioner som begränsar exempelvis resande eller sammankomster i mindre grupper kommer vi istället att ses digitalt.

Rådande situation förutsätter att vi alla tar ansvar och fortsätter följa Folkhälsomyndighetens rekommendationer och riktlinjer avseende covid-19.

I samverkan med våra samarbetspartners vidtar vi åtgärder för att inte bidra till smittspridningen och för att säkerställa att du får en trygg upplevelse på våra MEET-träffar. Vi begränsar antalet deltagare, bord och stolar placeras med lämpligt avstånd enligt Folkhälsomyndighetens riktlinjer och handdesinfektion finns alltid tillgängligt i och i nära anslutning till lokalen.

Om du har anmält dig till en träff och har sjukdomssymtom, även lindriga sådana, ska du inte komma utan stanna hemma. Kontakta oss om detta skulle inträffa, så får du möjlighet att delta digitalt.
 
Har du frågor kring detta eller andra funderingar är du varmt välkommen att höra av dig!

Program och anmälan

Anmälan är nu öppen till vår fjärde nätverksträff. Vi lägger som vanligt fokus på skapa en inspirerande träff och vi inte ger avkall på möjligheten att nätverka med varandra.
Först till kvarn gäller som vanligt och ett maxantal på 40 personer.


Program är under uppbyggnad
Vi hoppas på att kunna arrangera en digi-fysisk träff i första hand och vi följer Folkhälsomyndighetens råd samt riktlinjer.

Ambitionen är att som vanligt ha ett varierat och intressant innehåll. Väl medvetna om den digitala mötesformens utmaningar lägger vi stort fokus på att du som deltagare ska känna dig delaktig med flera aktiviteter som skapar engagemang samt främjar nätverkande.

Så här anmäler du dig:
  • *Anmälningsavgift: 300:- (inkl. moms).
  • Yngre vuxna (18 t.o.m. 23 år): 150:- (inkl.moms)​
Du anmäler dig genom att fylla i formuläret längre ner på sidan & betalar samtidigt in anmälningsavgiften (senast samma dag som anmälan) till CARAT Consultings Swish 123 028 64 19. Du har då en betalningsbekräftelse i Swish & en plats till träffen. När nätverksträffen är fullbokad skriver vi ut det på den här sidan.

Inför träffen:
Om du väljer att delta digitalt. Ladda ner ZOOM på dator via https://zoom.us eller ladda ner appen ZOOM med din Smart Phone. Dagen innan mejlar vi länken till träffen. Koppla upp dig i god tid. Vi kommer att börja släppa in till träffen från kl. 17.30 fram till 17.50.

*Ingen avanmälan. Vid eventuellt förhinder går det att överlåta platsen till någon annan. Du mailar då in datum för träffen, ditt namn och namn på den som kommer i ditt ställe & personens mailadress med rubriken MEET till hej@caratconsulting.se. Om vi måste köra enbart en digital träff återbetalar vi 150:- till dig.

    Anmälan till Digi-MEET 
    onsdag den 3 februari kl. 18.00-20.00

Skicka

Våra samarbetspartners

Picture
Picture
Picture
@Copyright CARAT Consulting
hej@caratconsulting.se
  • CARAT Consulting
  • VÅRA TJÄNSTER
    • LEDA INDIVIDER & TEAM
    • LEDA FÖRÄNDRING
    • LEDA ARBETSMILJÖUTVECKLING
    • LEDARVERKTYG - CHR
    • LEDA FRISKVÅRD
    • LEDA PLATSUTVECKLING
    • UTBILDNINGAR
  • I fokus nu
    • UTBILDNINGAR
    • MEET
  • OM OSS
    • VI ÄR CARAT CONSULTING
    • VÅRA VÄRDERINGAR
    • Röster om oss
    • CARAT CONSULTING & DE GLOBALA MÅLEN
  • CARATBLOGGEN
  • Kontakta oss